Prosjekter

Se hvilke utfordringer vi har løst for kundene våre.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Rebranding og nettside for ShowPeople. En leken og gøyal identitet som er like levende som personene bak.

ShowPeople er en total re-branding av humorbyrået Feelgood&iStage. De står for booking og management for noen av Norges største komikere, foredragsholdere og entertainere! Her finner man noen av Norges største profiler!

De ønsket en visuell profil og nettside som var leken og unik, men samtidig ryddig og profesjonell. Med livlige animasjoner og detaljer på nettsiden, lever den i harmoni med profilene: Unik, levende og underholdende!

ShowPeople skaper opplevelser som varer livet ut og jobber med en rekke fargerike og unike profiler. Her finner du noen av landets morsomste, mest inspirerende og unike personer. Med høy variasjon i profilene og foredragene deres, finner de en løsning for alle type arrangementer!

Syse Gard er én av få norske selskaper som har fått utmerkelse som håndverksbedrift for å ivareta norsk håndverkstradisjon.
Syse Gard

I tråd med en mer historisk preg for identiteten, ble det hentet inspirasjon fra typografien på gamle fruktkasser, spesielt deres kombinasjoner av versaler og kursiver. For å fortelle historien om alle generasjonene på gården, valgte vi et illustrativt element formet som et epletre. Epletreet med dype røtter symboliserer både de seks generasjonene og råvaren som de har bygget livsverket sitt på. Fargene er naturligvis hentet fra selve gården, med grønntoner fra epler, trær og planter, samt bruntoner fra jord og bark. Logotypen ble utformet slik at den er tidløs, og kan brukes som et kvalitetsstempel for fremtidige generasjoner.

Syse Gard er én av få norske selskaper som har fått utmerkelse som håndverksbedrift for å ivareta norsk håndverkstradisjon. De har produsert frukt, kjøtt og sider på gården siden 1888, og nå ønsker sjette generasjon å revitalisere varemerket for å fremme historien, folket og produktene slik de fortjener. Syse Gård ønsker å øke besøk, salg, merkekjennskap og styrke sitt omdømme i Hardanger-regionen.

HELZT® – en ny global merkevare som spesialiserer seg på klær og utstyr i Crossfit-verden. HELZT® består av likesinnede som gjennom hardt arbeid og engasjement leverer produkter i verdensklasse dedikert til funksjonell trening.

HELZT® tar trening på alvor, og går enda lengre ved å motivere og løfte frem hver enkelte til neste nivå gjennom produktene de leverer og innholdet som engasjerer.

Identiteten som presenteres i ulike flater og produkter reflekterer sporten med sitt røffe uttrykk, og oser kvalitet med en premium touch. Logoen illustrerer puls i bevegelse, som reflekteres ut i et digitalt univers. De gjennomgående pixlene i identiteten assosieres med elementer og byggeklosser som fullstendiggjør hvert enkeltindivid og atlet.

Vinner av Gull i kategorien Netthandel, Visuelt prisutdelingen av Grafill

HELZT® – en ny global merkevare som spesialiserer seg på klær og utstyr i Crossfit-verden. HELZT® består av likesinnede som gjennom hardt arbeid og engasjement leverer produkter i verdensklasse dedikert til funksjonell trening.

45 år med premium kvalitet - revitalisert i en ny visuell identitet.
Rustibus

Rustibus ønsket en ryddig og profesjonell merkevare, men som skilte seg fra konkurrentene med et robust preg. Det resulterte i en ny identitet og nettside for Rustibus, som virkelig fanger essensen av det maritime. Med et rått og ufiltrert design, gir vi en autentisk maritim følelse som få andre kan matche. I stedet for å skjule feil, har vi valgt å omfavne dem, et valg som speiler den ville og uforsøkte skjønnheten av det maritime miljøet. Dette tidløse designet representerer ikke bare Rustibus' dedikasjon til sjølivet, men også deres forpliktelse til ekthet og kvalitet.
Foto: Bjørn Inge Drønen

45 år med premium kvalitet - revitalisert i en helt ny drakt. Med tiår med ekspertise og en dyp forpliktelse til miljøet, lager Rustibus toppmoderne maskiner som leverer enestående resultater og overlegen ytelse, samtidig som de setter miljøvern i førersetet.

Cure fikk tillit og i oppgave å bygge en helt ny merkevare og visuell identitet for Norbits som har over 20 års erfaring innenfor levering av programvare og tjenester for forretningsdrift, butikkdata og logistikk.

Norbits fikk om bord profesjonelle investorer og har en plan for vekst. Cure fikk tillit og i oppgave å bygge en helt ny merkevare og visuell identitet for selskapet. Den nye merkevaren løser på en god måte fokus på flere forretningsområder og er tatt ut i nye nettsider, messemateriell, office supply etc.

Norbits har over 20 års erfaring innenfor levering av programvare og tjenester for forretningsdrift, butikkdata og logistikk. De gir kundene full kontroll over logistikk, ordre, historisk data og statistikker med mer. Norbits er utviklet av Vossingar og framifrå Hardingar.

Zwipe mener at hver persons unike fingeravtrykk er nøkkelen til en tryggere fremtid.
Zwipe

Nettsiden gjenspeiler linken mellom det menneskelige og det biometriske i et digitalt univers. Nettsiden bygger på Zwipe sin kommunikasjon og mål om å gjøre en kompleks løsning enkel og oversiktlig for brukere.

Nettsiden er knyttet opp mot Oslo Market Solutions for oppdatering av børsmeldinger.

Zwipe mener at hver persons unike fingeravtrykk er nøkkelen til en tryggere fremtid. Med stor lidenskap på tvers av nettverk av internasjonale organisasjoner, bransjer og kulturer har Zwipe et mål om å gjøre betaling trygt og sikkert.

Ingen treff.