Fire hþydepunkt fra mars👇

Til tross for at snÞen og kulden ikke har sluppet helt taket i Bergen, er vi i Cure for lengst kommet ut av vinterdvalen. Vi Þnsker derfor Ä gi en liten oppdatering pÄ hva vi har holdt pÄ med i det siste.  

1. Vi er nominert til «Folkets pris» pĂ„ SRF-kuben for DNT Hyttebestilling đŸĄđŸ”ïž Vi setter pris pĂ„ din stemme!

DNT har mer enn 300 000 medlemmer og 550 hytter over hele landet. Sammen med vÄr samboer HeisenbugŸ har vi designet og utviklet en ny lÞsning som har samlet alle hyttene. Vi startet med et forprosjekt for Ä kartlegge og kravspesifisere behovene til DNT. Deretter utviklet vi en komplett lÞsning for hyttebestillingen.

Som en anerkjennelse av det kreative arbeidet som har gjort stÞrst inntrykk pÄ publikum, deles «Folkets pris» ut av Salgs- og Reklameforeningen i Vestland.

Det ville bety mye for oss hvis du ville stÞtte opp om vÄrt engasjement og stemme pÄ oss i denne prestisjetunge prisen. Du finner oss pÄ side 4 i avstemningen. Stem pÄ Cure!

2. Vi er utnevnt til Gasellebedrift đŸ€©

Tidligere i Är ble vi utnevnt til Gasellebedrift for andre Är pÄ rad. Det er en stor Êre for oss, da bare noen fÄ prosent av norske bedrifter klarer Ä oppfylle kravene. Uten nettopp deg hadde ikke dette vÊrt mulig, sÄ tusen takk!

3. Dette sitter vi Ă„ jobber medđŸ‘©â€đŸ’»

For tiden jobber vi med flere spennende prosjekter, deriblant Trolltunga Active og Trolltunga Hotel som vi har samarbeidet med for Ä styrke deres merkevarebevissthet og konkurransefortrinn som en ledende aktivitets- og overnattingsleverandÞr i og rundt Hardanger og spesielt spektakulÊre Trolltunga.Vi har utviklet en ny og inspirerende nettside som kombinerer retro og moderne elementer for Ä reflektere omrÄdets unike kultur og atmosfÊre, og begge selskapene har opplevd en Þkning i nettsidetrafikk etter lanseringen.

Vi har ogsÄ jobbet tett med Trolltunga Active for Ä utvikle en digital strategi som passer deres mÄl og mÄlgrupper. VÄrt fokus har vÊrt Ä planlegge kampanjer som viser et bredt utvalg av aktiviteter gjennom hele Äret, med spesielt fokus pÄ Ärstidene. Vi er glade for Ä se at innsatsen gir resultater, da trafikken til nettsidene fortsetter Ä Þke, og flere potensielle besÞkende har tatt kontakt. Vi er stolte av Ä kunne bidra til fremgangen til Trolltunga Active og Trolltunga Hotel, og ser frem til Ä fortsette samarbeidet med dem.

4. BlĂ„tur🧳

Vi har vĂŠrt sĂ„ heldige som har fĂ„tt dra pĂ„ blĂ„tur til et sjarmerende gĂ„rdsbruk pĂ„ Voss i helgen. Odd-Erik og Bendik disket opp noen rare og morsomme oppgaver i ekte Farmen-Ă„nd. Etter turen sitter vi igjen med gangsperr i lattermusklene og et styrket samhold! Et par blinkskudd📾

Fire hþydepunkter fra mars👇

‍

Publisert av

Erlend Handal Aase