Fire høydepunkt fra mars👇

Til tross for at snøen og kulden ikke har sluppet helt taket i Bergen, er vi i Cure for lengst kommet ut av vinterdvalen. Vi ønsker derfor å gi en liten oppdatering på hva vi har holdt på med i det siste.  

1. Vi er nominert til «Folkets pris» på SRF-kuben for DNT Hyttebestilling 🏡🏔️ Vi setter pris på din stemme!

DNT har mer enn 300 000 medlemmer og 550 hytter over hele landet. Sammen med vår samboer Heisenbug® har vi designet og utviklet en ny løsning som har samlet alle hyttene. Vi startet med et forprosjekt for å kartlegge og kravspesifisere behovene til DNT. Deretter utviklet vi en komplett løsning for hyttebestillingen.

Som en anerkjennelse av det kreative arbeidet som har gjort størst inntrykk på publikum, deles «Folkets pris» ut av Salgs- og Reklameforeningen i Vestland.

Det ville bety mye for oss hvis du ville støtte opp om vårt engasjement og stemme på oss i denne prestisjetunge prisen. Du finner oss på side 4 i avstemningen. Stem på Cure!

2. Vi er utnevnt til Gasellebedrift 🤩

Tidligere i år ble vi utnevnt til Gasellebedrift for andre år på rad. Det er en stor ære for oss, da bare noen få prosent av norske bedrifter klarer å oppfylle kravene. Uten nettopp deg hadde ikke dette vært mulig, så tusen takk!

3. Dette sitter vi å jobber med👩‍💻

For tiden jobber vi med flere spennende prosjekter, deriblant Trolltunga Active og Trolltunga Hotel som vi har samarbeidet med for å styrke deres merkevarebevissthet og konkurransefortrinn som en ledende aktivitets- og overnattingsleverandør i og rundt Hardanger og spesielt spektakulære Trolltunga.Vi har utviklet en ny og inspirerende nettside som kombinerer retro og moderne elementer for å reflektere områdets unike kultur og atmosfære, og begge selskapene har opplevd en økning i nettsidetrafikk etter lanseringen.

Vi har også jobbet tett med Trolltunga Active for å utvikle en digital strategi som passer deres mål og målgrupper. Vårt fokus har vært å planlegge kampanjer som viser et bredt utvalg av aktiviteter gjennom hele året, med spesielt fokus på årstidene. Vi er glade for å se at innsatsen gir resultater, da trafikken til nettsidene fortsetter å øke, og flere potensielle besøkende har tatt kontakt. Vi er stolte av å kunne bidra til fremgangen til Trolltunga Active og Trolltunga Hotel, og ser frem til å fortsette samarbeidet med dem.

4. Blåtur🧳

Vi har vært så heldige som har fått dra på blåtur til et sjarmerende gårdsbruk på Voss i helgen. Odd-Erik og Bendik disket opp noen rare og morsomme oppgaver i ekte Farmen-ånd. Etter turen sitter vi igjen med gangsperr i lattermusklene og et styrket samhold! Et par blinkskudd📸

Fire høydepunkter fra mars👇

Publisert av

Erlend Handal Aase