Webhuset – i dag en del av GoDaddy. Prosjektet omfattet strategi og design, til prototyping og utvikling av nettside, samt digital identitet for Norges største uavhengige Internet Presence Provider. Hovedmålgruppen er gründere, kreative hoder og utviklere.

Tidligere hadde Webhuset en utdatert nettside, hovedsakelig rettet mot utviklere. Kreatører, fotografer og gründere er blitt en viktig målgruppe for Webhuset, og de ønsket derfor en nettside tilpasset disse gruppene. Vi har laget en inspirerende og levende nettside, som funker like godt på både desktop og mobil. Vi ønsket at gründere skulle inspireres til å realisere ideer og drømmer. Dette har vi skapt gjennom et luftig og lekent design, med et stramt uttrykk. Vi har brukt fargerike bilder og videoer av ekte mennesker med ambisjoner. Vi har gitt nettsiden et godt og brukervennlig design, rigget for konvertering. Som et resultat av de nye nettsidene har Webhuset økt konvertering og truffet en bredere målgruppe. Foto: Fransisco Munoz

  • Nettside
  • Merkevarestrategi
  • Visuell identitet