Prosjekter

Se hvilke utfordringer vi har løst for kundene våre.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Zwipe mener at hver persons unike fingeravtrykk er nøkkelen til en tryggere fremtid.
Zwipe

Nettsiden gjenspeiler linken mellom det menneskelige og det biometriske i et digitalt univers. Nettsiden bygger på Zwipe sin kommunikasjon og mål om å gjøre en kompleks løsning enkel og oversiktlig for brukere.

Nettsiden er knyttet opp mot Oslo Market Solutions for oppdatering av børsmeldinger.

Zwipe mener at hver persons unike fingeravtrykk er nøkkelen til en tryggere fremtid. Med stor lidenskap på tvers av nettverk av internasjonale organisasjoner, bransjer og kulturer har Zwipe et mål om å gjøre betaling trygt og sikkert.

Mad er et multidisiplinært selskap med disipliner innen arkitektur, byplanlegging, interiørarkitektur, kommunikasjon, produktdesign og landskapsarkitektur.
Mad arkitekter

Mad-familien, med ni selskaper i fire byer ønsket en delt digital plattform, der alle fikk skinne med sin egen 'personal touch'. Resultatet er en fleksibel og skalerbar løsning skreddersydd for Mad-universet — der hvert selskap uttrykker sin egen visuelle identitet.

Mad er et multidisiplinært selskap med disipliner innen arkitektur, byplanlegging, interiørarkitektur, kommunikasjon, produktdesign og landskapsarkitektur.

Løsningen ble en modernisert og stilren visuell identitet. Bildestilen fokuserer på de ansatte og flåten - akkurat slik som Tracksys gjør. Animasjoner er brukt for å illustrere enkelheten og hvor oversiktlig Tracksys er. Strukturen gjør det enkelt å finne frem til de riktige produktene eller å komme til landingssidene som er relevant for i ditt tilfelle.

Fremst i feltet med Tracksys. Med Tracksys samler du sporing, analyser og rapporter av flåten i en løsning. De ønsket en visuell identitet og nettside for å stå i stil med deres kvalitet i leveranser.

Maritime CleanTech jobber for at deres verdensledende samarbeid om grønne maritime løsninger skal vise igjen. De ønsket en profil som skulle fungere som et verktøy for å styrke Maritime CleanTech sin profil og merkevare - nasjonalt og internasjonalt.
NCE Maritime CleanTech

Løsningen ble en ny visuell identitet med en logo som er åpen for tolkning. Hvor noen ser et grønt fingeravtrykk og bærekraft, ser andre bølger, bevegelser og innovasjon. Fargepaletten inneholder primærfargene Tech Green og Maritime Blue med svart og hvit som hjelpefarger. Kombinasjonen av fargepaletten skal illustrere hvordan innovasjon møter hav. Fonten er en ren og enkel font som underbygger Maritime CleanTech sin profesjonalitet og søkelys på bærekraft og nullutslipp.

Maritime CleanTech jobber for at deres verdensledende samarbeid om grønne maritime løsninger skal vise igjen. De ønsket en profil som skulle fungere som et verktøy for å styrke Maritime CleanTech sin profil og merkevare - nasjonalt og internasjonalt.

Norcod er verdens største produsert av torskeoppdrett og en pioneer innen sitt marked.

Med utgangspunkt i eksisterende identitet, har Cure strukturert, designet og utviklet en ny nettside. Nettsiden bygget i Webflow som gjør den enkel å vedlikehold og trygg i forhold til dataangrep.

Fokus på fisken og menneskene bak virksomheten har blitt en sentral del av designet, og understreker Norcods engasjement for bærekraft og kvalitet. Resultatet er en nettside som ikke bare løser de umiddelbare utfordringene, men også styrker selskapets digitale posisjon for fremtiden.

Norcod er verdens største produsert av torskeoppdrett og en pioneer innen sitt marked. Nettsidene deres var stadig truet av dataangrep og lå på en plattform som var vanskelig å oppdatere. De ønsket en nettside som la fokus på fisken og menneskene.

Seres er en utfordrer i premium elbil-segmentet og den Norske importøren valgte Cure som sin samarbeidspartner.

Vi innledet prosjektet med en omfattende analyse for å forstå både Seres sin posisjon i markedet og de unike behovene og forventningene til deres målgruppe. Kjernen i prosjektet var videreutviklingen av en brukervennlig nettside med en integrert bilkonfigurator, som gir potensielle kunder muligheten til å utforske og tilpasse Seres elbilutvalg. Den nye nettsiden gjenspeiler Seres' ambisjoner og forpliktelse til kundetilfredshet, samt fremhever merkets unike posisjon i et konkurranseutsatt marked.

Fra Silicon Valley til Tokyo. Seres er en utfordrer i premium elbil-segmentet og den Norske importøren valgte Cure som sin samarbeidspartner. Vårt oppdrag var å videreutvikle selskapets profil og utvikle en ny nettside som reflekterer selskapets innovative ånd.

Ingen treff.