Prosjekter

Se hvilke utfordringer vi har løst for kundene våre.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Cridthvidt er et av Oslo sine eldste vaskeri med erfaring helt tilbake til 1935. Cure har laget ny visuell identitet og nettside for Cridthvidt.
Cridthvidt

Sammen ønsket vi å gjøre det mange ser på som en "vanlig vaskehall" til noe moderne, kult og stilrent. Cure samarbeidet tett med Cridthvidt for å forstå deres visjon og skape en ny visuell identitet som ville resonnere med deres målgruppe. Cure har laget en ny visuell identitet forankret i verdier som bærekraft, innovasjon og pålitelighet samtidig som det hentes inspirasjon fra Cridthvidt sin lange historie. Nettsiden fokuserer på Cridthvidt sin personlige tilnærming i deres tjenester og unike showroom.

Cridthvidt er et familie-eid industrivaskeri med historie tilbake til 1935. De er et topp moderne vaskeri med en maskinpark i verdensklasse, samt et showroom som ingen andre i bransjen.

Vi har samarbeidet med Trolltunga Hotel og Trolltunga Active for å styrke deres merkevarebevissthet og konkurransefortrinn som en ledende aktivitets- og overnattingsleverandør i og rundt Hardanger og spesielt spektakulære Trolltunga.
Trolltunga Hotel

Vi har samarbeidet med Trolltunga Hotel og Trolltunga Active for å styrke deres merkevarebevissthet og konkurransefortrinn som en ledende aktivitets- og overnattingsleverandør i og rundt Hardanger og spesielt spektakulære Trolltunga.

Vi har skapt en ny digital identitet og en nettside som inspirerer målgruppen til å reise, utforske og slappe av. En solid tilnærming som gir akkurat riktig miks av retro og moderne elementer som gjenspeiler den unike kulturen og atmosfæren i området.. Begge selskapene har opplevd en solid økning i bookinger og nettsidetrafikk siden lanseringen.

Hardanger-regionen er kjent for sin skjønnhet, historie og uendelige muligheter for aktiviteter. I nærheten av byen Odda i Hardanger ligger Trolltunga, en av de mest minneverdige og spektakulære destinasjonene i Nord-Europa.

Vimond leverer redigeringsverktøy til videoselskaper, hovedsakelig hostingtjenester for streaming-plattformer. Oppgaven gikk ut på å redesigne websiden med mål om å kategorisere og tydeliggjøre produktene, samt sømløst videreutvikle en allerede etablert visuell identitet.
Vimond

Strategisk benyttet video for å vise Vimonds tyngde – streaming. Opprettet en levende fargepallett – som gjennomgående beveger og utfolder seg i form av subtile tekniske finesser. Også bistått i strategiarbeid, designet ikonografi og utviklet landingssider til de ulike produktene.

Vimond leverer redigeringsverktøy til videoselskaper, hovedsakelig hostingtjenester for streaming-plattformer. Oppgaven gikk ut på å redesigne websiden med mål om å kategorisere og tydeliggjøre produktene, samt sømløst videreutvikle en allerede etablert visuell identitet.

Henrik Birkeland og Birk Advokatfirma er et annerledes advokatselskap på Vestlandet. Med et jordnært visuelt uttrykk, blir privatpersoner og selskaper imøtekommet med en personlig og vennlig tone som skiller seg fra den stive "ovenfra-og-ned"-holdningen flere andre advokater har.
Birk Advokatfirma

Navnet Birk kommer av partner advokat Henrik Birkeland sitt navn, og refererer til . Fargebruken er rolig og er gjennomgående i alt fra visittkort til fargene på kontorveggene. Filmen skaper liv på ro på nettsiden til Birk og fokuserer på Bergens gater.

Birk Advokatfirma er et annerledes advokatselskap. Med et jordnært visuelt uttrykk, blir privatpersoner og selskaper imøtekommet med en personlig og vennlig tone som skiller seg fra den stive "ovenfra-og-ned"-holdningen flere andre advokater har.

Ny identitet, webside, bilder og video for et av Norges mest moderne tanntekniske laboratorium. Nytenkning når det gjelder fremstilling av produktene. Appellere til fagfolk, men også tilgjengeliggjøre for nytt publikum.
Dentalstøp

Føringer: heksagonformet logo må beholdes. Vi videreutviklet formen, opprettet regler for dynamisk implementering. Så videre på hvordan gjøre tannteknikk grafisk appellerende; Ny vri på bildebehandling. Tilegnet en kunstnerisk/skulpturell stil i video/bilder. Alt implementert i komplett ny webside.

Ny identitet, webside, bilder og video for et av Norges mest moderne tanntekniske laboratorium. Nytenkning når det gjelder fremstilling av produktene. Appellere til fagfolk, men også tilgjengeliggjøre for nytt publikum.

Hardanger og Voss museum er et konsolidert museum dannet i 2006. Vi ønsket å gi deres eksisterende identiteter et løft ved å la muséenes verdi tilpasse seg en moderne kontekst og tiltrekke det moderne øyet.

Sammen ønsket vi å videre tydeliggjøre muséene som en samlet enhet. Vi ønsket å gi deres eksisterende identiteter et løft ved å la muséenes verdi tilpasse seg en moderne kontekst og tiltrekke det moderne øyet, men samtidig tydeliggjøre de verdiene og egenskapene hver enkelt bringer til helheten.

Uttrykket holdes enkelt, og det er gjennom spennende bruk av grid og luft at oppmerksomheten fanges. Det var viktig, spesielt med tanke på hvor sentrale disse muséene, bygdetunene, kunsthus og fartøyvernsenter er for sine nærområder, at de fremstod tiltrekkende for både nye besøkende men òg gamle kjenninger.

Hardanger og Voss museum er et konsolidert museum dannet i 2006. Sammen forener de muséer, sentre og kunsthus slik som Hardanger fartøyvernseter, Voss folkemuseum, Hardanger folkemuseum, Agatunet, Kunsthuset Kabuso, Granvin bygdemuseum med fler i regionene Hardanger og Voss under ett navn.

Ingen treff.